19årsdag!

Den 26 dec fyllde jag 19 år, inget speciellt men hade en jävligt rolig utgång den 25:e... Hahah, alltid samma gamla goda tider med Maertina.. Berättar bara kort, först förfest hos Martina och Matilda (Marcus kom lite senare) sedan in till Dahlbergs och därefter Utposten.. När klockan började närma sig 2-2.30, ja då skulle vi till Tivoli..Martina var på hugget och hitta på en jävla massa skit, och jag och sofia efter för att försöka få tag på denna brottsling hahha.. Tog bussen och då skulle Martina, Marcus röka, blev förbannade på mig för att jag tog cigaretterna och knäckte dem när martina försökte bränna upp min jacka.. Nåväl, av från bussen ja då drar martina ne rmig på marken, Marcus och Niklas (bor typ granne med martina) stör sig som faen så dem går hahaha. har massa foto från det.. somnade halv 6 upp igen klockan 9, frukostkalas, klcokan 12.00 gåt jag runder på väla, ingen vill hämta oss, kommer hem vid 18.00... sover till 22.00 äter kvällsmat, myser.. somnar upp och jobba dagen efter, fy faen hahaha vilken holigångdag!
image4
Här har vi coolingen ahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0