Extern redovisning

Oo vad det ska låta fint, extern redovisning, men egentligen heter det debet och kredit.. Kunde de inte ha gjort detta lättare, man känner sig som en pantad idiot med alla dessa konton :/ Ajaa, det är säkert jättelätt när jag har fått ordning på allt. Problemet är att det är så hiiimla mycket, hur ska jag hinna..

Om det finns någon där ute som tycker detta är sååå kul, come and enjoy me ;) Haha.. Nää, nu ska jag kolla på hur man gör vid fastigheter och deras konto;)  Sounds fun right?!

Enjoy your night!

 image1

Haha jag och Mimmi i Ayia Napa ;) Remember: G: just looking up on a big black man. BM: Hello is Mimmi there. HAhaha, och mimmi somnar om så får han stå där haha och jag tittar under täcket "undra vem det är?!"

Kommentarer
Postat av: Mimmi

HAhahahha, Jag komme rihåg det som om det vorre igår. Fyfaaan va det INTE VAR KUL! :p :p

2007-12-17 @ 23:24:32
URL: http://mimmiiii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0