Lilje julafton

Idag är dagen innan den riktiga riiiktiga dagen, nämligen julafton! Men vi firar en liten julafton med min farmor.. Tyvärr fick vi fira det hemma hos mig och mina resterande tillsammans med farmor, i alla år har vi alltid firat denna dag hos farmor.. Men hon börjar bli för sjuk för att kunna göra något, känns det som.. Blir ledsen ibland av att se hur dålig hon verkligen har blivit :/

Iallafall så har det blivit en tradition att vi äter fläskfilé med sparris (och det är så otrolliigt gott så ni anar inte haha) och till efterrätt blir det ris ala malta.. Men mellan där öppnar vi lite presenter och som vanligt får jag pengar och farmor får så många julklappar så hon tycker det nästan 'r tradigt att öpnna alla haha, hon är lite special ;)

MEn detta hände mot kvällen under dagen har jag endast gått med Marcus på Väla, i 4 timmar.. Inte klokt så fort tiden kan gå, men nu har jag i alla fall köpt allt! Och det känns skönt, jag har också packat in allt ;) Nopp, nu ska jag hitta på något innan jag ska nanna kudde..

Ha en riktigt god jul, enjoy your time with your dear ones!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0