Simhallen + ETT STORT PAKET

Hej hopp! Idag var jag och Martina i simhallen i Höganäs, vår gamla klubb;), och simmade. Känns riktigt bra, men faen martina är fortfarande snabbare än mig och kommer alltid vara den j*verrn. HAhaha. men kul är det och det känns riktigt bra efteråt! Snart är det PrisonBreak, lääängtar ;)

OJoj, MÅSTE berätta fick ett stort paket med posten idag! Det varmin älskade Steff som hade skickat en julklapp såå gulligt, saknar dig så och jag hoppas verkligen att jag kan komma nästa år!!! Lovvee.

Have a nice night!

image2
Jag och Steff när vi gick i 8:an (tror jag) stora nog att gå på Madison iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Bohlain vad fick du av Stif?;-) Sexiga underkläder? Puss

2007-12-19 @ 20:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0