Tråkiga nyheter

Bitterhannah ska få ta över, eller hur Solen?! haha. Idag eller rättaresagt i veckan hade jag planerat att på lördag, ja då ska jag handla lite julklappar, sedan ska jag hem för att baka lite. Hade tänkt baka lussebullar, knäck, ischoklad och kanelbullar (jag vet om att det inte "tillhör" julen). Men så ringde pappa mig idag, nej då måste jag hoppa in på mitt gamla jobb och jobba extra nu i helgen, hrm trodde jag skulle börja nästa vecka men så blev det inte. Det positiva är att nu får jag lön för decembermånad, som jag kan ha och gotta mig med (men dem som känner mig rätt vet EXAKT var pengarna kommer hamna haha) 

En skön helg och ta vara på er ledighet!

lussebullar.jpg


Kommentarer
Postat av: Solen

Haha, men vi gillar Bitterhannah också, om än inte licka mycket som icke-bitterhannah ;P Jobba inte ihjäl dig nu!

2007-12-14 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0