What a day!

Lördag, upp och hoppa, glada miner på jobbet woho! Kommer dit, ser bara HUR mycket jobb jag har framför mig. Första timmen var, eller jag kan säga såhär, så mycket jag brukar göra på första timmen brukar jag göra på tre timmar. Och neej, jag är ingen slöis på jobb, det kan jag lova :P Måste visa framfötterna ;) Jag kan säga att det var minst 15 kunder i affären alltid, aldirg att det bara var 1-5.. Och när det var som värst, när kunderna knappt får plats framför diskarna, och order på foto aldrig varit längre, nej då HAVERERAR labbet :/ Fattar ni vilken panik detta blev?! Ooj shiet, ägarna springer runder som några idioter och försöker fixa denna enorma maskin som skriker rätt ut sagt. JAg försöker bara behålla lugnet och ta emot kunderna med ett smile ;) 7 timmar var jag på jobb, och på 6,5 timme fick jag inte ens sätta mig ner, den sista halvtimmen åt jag ett äpple men det hann jag inte ens äta upp för att det kom kunder ahahah.

Men det är kul, man vet att man lever haha! Och nää detta ghar jag inte berättat, när det var som fullast där inne då får jag de suraste kunderna av alla. (vill bara påpeka att jag har inte jobbat där sen i sommar och d¨å var det bara några dagar) I alla fall jag får de suraste kunderna och då har vi blivit av med deras almanacka, not goood! Dem bara: "Vi går INTE härifrån förräns ni har hittat dem". Hannah springer ruinder som en j*vla idioit i hela affären och jag kan säga att det FIINNS INTE, så tänkte aha den kanske ligger fel och kommit ut som förstgoringar/kort etc så då kollar jag där, nähepp men den är kanske ite gjord än, kollar jag där nähepp dock inte där. Frågar dem om de inte har kopior av sina bilder, nej det har deminte.. HAhah vet ni vad de säger när jag har letat överallt, "vi kommer tillbaka om 10 minuter och då ska den vara här!" 10 MINUTER?!?!? JAg trodde de skulle säga en timme hahaha. jag letar runder men hittar inte den. OOh, gud asså. Vi kommer aldrig att hitta den :/ Det värsta är också att jag känner igen dessa personer, antingen så är det min fd chef på BodaNova (jobba inte alls mycket där och pratade aldrig med honom och det var ett bra tag sen) eller så är det några bekanta till min mormor och morfar.. But, but its not my fault.

JApps en dag på jobbet, nu innan juldax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0