0 8 0 4 0 2

Heeej allihopa! Hoppas allt är bra med er, här är det toppen :) Var ni med om något aprilskämt igår? Njaa jag gick iallafall inte på något, hur dum får man va :P Haha.. Jag pluggar makroekonomi just nu, ligger efter som faen, ursäkta. Dock mkt sant. Måste ta tag i detta nu!

By the way, Martina kommer hem på måndag.. BLir en liten surprise för henne när hon kommer hem! Ska bli skitkul, hoppas att hon har lust att gå ut sen också! HAhah jag och Mina har redan planerat vad som ska görs, tss.

Nu ska jag snart hem till Lill där Mätt också kommer befinna sin kropp (huet hänger inte alltid med, haha tjejMILEN :P) Kidda..

Haa en niiicevårkväll! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0