0 8 0 4 0 3

Heej alla glada! Själv är jag en surpuppa, haha, så sant! Fick reda på mitt f*cking tentaresultat, 2 poäng från lilla VG, ska överklaga imorgon (ooh jaa vissa av er skrattar men det heter faktiskt överklaga:P) Seen har jag kommit i en ny grupp i skolan, de är helt okej men allt går så långsamt - hoppas på att det går bättre imorgon. Sen har en person - som kan göra mig riktigt förbannad - gjort mig förbannad och sårad. Så så ligger det till.. Vi har inte alltid bara bra dagar, iallafall inte jag..

Ooh vet ni vad som prcis hände, joo när jag skulle publicera inlägget ni tror inte att NÄTVERKET har kopplats ut.. Ooh, trådlösa skit!

Hoppas ni har haft en bättre dag, ciao my friends!

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0