0 8 0 4 0 9

Godmorgon!

Idag har jag sovit hos Martina, hon deckade framför tv:n igår (jetlaged) och vaknade av att hon spillde ut colan, då säger hon: "ääh jag köper en ny det är lugnt" hahaha, hon trodde fortfarande att hon var iväg. Mend et kan man förstå andra natten hemma nu och varit borta i nästan 3 månader. HAhha.

RIngde precis Mätt, hon sov, men jag väckte henne och nu har vi börjat kolla på resor till Paris.. MEn det är så svårt för själv har jag aldrig varit där men LIll har (ett problem med henne är att man aldrig får tag på henne, såvi får gixxa vilka hotell som ligger bra till haha)

Nu ska jag plugga med massvis av kaffe hehe, om ni vet något bra billigt/centralt hotell tjoa till!
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Natalie B

God morgon!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Annars önskar jag dig bara en jättefin dag!

2008-04-09 @ 09:52:20
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0