0 8 0 4 1 1

Goooodmorning!

Idag mår man bra, jämfört med igår.. Hade tänkt att träna, men nada car home noppsi.. Man har nämlogen blivit för lat för att ta cykeln nu när man har fått sitt körkort.. Sen fryser jag så himla mycket så då får jag inte heller någon lust till att ta en joggingtur.. Mer blir det till plugget! Hahah, som man vill det.

Ikväll ska Linda firas, hemma hos Sophiii! Antagligen blir det barrunda, om vi inte kommer in på cardan.. :/ Här kommer den bilden, som jag hade lovat, som jag och Mimmi hade ritat till Martina; lakanet! ;)

Ciao!

image70
Det tog oss 2,5 timme att göra och vi kom inte ihåg vart det gula/blåa skulle vara på den svenska flaggan, PINSAMT! hahahah

Kommentarer
Postat av: Bohliiin

Såå schnyyygg!

2008-04-12 @ 12:21:32
URL: http://bohliin.blogg.se
Postat av: jonna

ja vist är den underbar?
schysst skylt"

2008-04-12 @ 13:57:56
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0