0 8 0 4 1 3

Heeej allihop!
Undiis väder ute, 17 grader ;) Det är så synd så sitter man här framför tv:n, men jag ska antagligen ut och gå en runda sen, därefter blir det släktkalas och sen plugg (massvis) haha. Jag säger alltid det!

Kvällen igår blev mycket lyckad, först middag hemma hos Sophia tillsammans med Linda, Matilda, Jossan.. (Kommer bilder sen). Därefter åkte vi ner till Cardan men gick in på Tempel, sen Zoobar och därefter Tempel igen.. Sen lyxa vi till det lite, för Lill fyllde år, så tog vi en taxi hem!

Hm, vill så gärna ändra min layout plus att jag tycker det är kul att pyssla med det.. Dock tar det bara en sån jäkla tid, en tid som jag inte riktigt har.. Meeen aja, vad tycker ni? Är det acceptabelt så länge?

Haa det niice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0