0 8 0 4 1 6

Jag döör så seg datorn kan vara ibland. Just nu håller jag på att installera e-legitiomation på kort.. Oo det går ju inte så bra, förra året laddare jag ner allt¨på min brors dator men såklart har han köpt en ny så nu måste jag installera det på min slöa dator.. Är det någon som har gjort detta? Jag har Nordea hahah om ni vill vägleda mig.. Från början skulle mamma fixa det till mig och bara deklarerar (annars hade jag inte gjort det haha) för jag var helt 100 % säker på att jag inte hade köpt eller sålt några aktier/fonder.. Tydligen så har jag det och då blir det mer komplicerat,.. Så ett tips köp/sälj inga aktier för då blir det bara krångligt året efter ahah..

Neej nu ska jag ta ner alla sidor som jag har framme så den kan jobba helt själv (inbillar mig att det ska gå fortare då) Ha det bra!

Huges // Bohlin



Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv: Mh, hade inte direkt tackat nej till en sån idag.

2008-04-16 @ 21:51:31
URL: http://vforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0