0 8 0 4 1 8

Godmorgon!

Så nu har man varit uppe sen 8.00 så det känns rätt bra! igår skjutsade jag martina och mia in till Helsingborg för att de skulle festa tillsammans med Mimz, efter att jag hade skjutsat dem trodde jag inte att jag skulle få mer att göra med dem under kvällen/natten.. Klockan halv fem ringer mobilen (cardan stänger fyra) så då var det liv i luckan hos martina och hon ville ha skjuts hem ooo guud vad hon babblade.. Sen såg jag nu i morse att Mimmi hade skickat en massa sms: "Jag har blivit av med Martina, hon svara inte heller etc. etc." haha. Kan bara tänka mig vilket tivoli det var imorse hahah.. Ska snart ringa och höra hur det är med pjäserna.. För övrigt händer det inte så mycket idag, plugg och träning.. Ska planera lite med Martina angående morgondagen (middag plus fest).. 

Ha det chill!
Huges/ Bohliin

Kommentarer
Postat av: MImmi

Vem kallar du pajjas, din pajjas. Hahha! Asså Martina Nilsosn är den sjukaste människan någonsin, faan va hon skrämde skiten ur maj igår. HAhah! Synd att du inte henka på, såg Mr Hottie :p Men Imororn, Löördag då Köööööör vi, hahah! Kissäs

2008-04-18 @ 10:32:01
URL: http://mimmiiii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0