0 8 0 4 2 5

Äntligen är denna förmiddag/dag över - har nu haft min tenta och det gick hyfsat bra antingen satte jag den helt eller så "sket jag i det blå skåpet"... Det är nästan alltid, antingen eller. Jag skulle egentligen iväg och träffa några i min gamla klass från ProCivitas, dock blev det inte så för min del, känner mig inte allt för bra. Jag kommer antagligen att somna rätt tidigt för att jag var uppe med tuppen idag, t o m tidigare haha, klockan fyra... Flitigt; bara för att plugga in det sista.
Tänkte ta med kameran idag så ni hade få se hur tråkiga och enorma tentasalarna ser ut, hade blivit så jäkla nervös om jag hade sett det i 9:an och i 3:an haha. Hade antagligen bara tänkt "Hur faen ska jag klara detta"  Men så svårt är det inte, massa knäppgökar som går där som inte har någon aning om vad dem gör här! haha.

Neeej, nu ska jag se på tv och chilla! Och det ser för jävligt ut här hemma, mamma och pappa åkte till Rom och kommer hem på måndag så det kommer bli så skönt för mig och min bror ;)

Puss och Kram/ Bohliin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0