0 8 0 4 2 8

Godmorgon allihopa!

Anledningen till att jag inte hann skriva igår är för att jag vakna riktigt sent, och sen skulle jag fixa min deklaration och den har alltid varit klabbiga.. Så jag höll på med den några timmar (två), sen hade min faster bjudit mig och min bror på middag och sen skulle jag se film med Martina, Dalvik, Marcus och Emmie.

Nu är det måndag, min nya hälsosamma start på livet! Ska iväg till skolan snart, sen kommer mor och far hem (det ska faktiskt bli skönt). Jag har hört att det ska bli riktigt fint väder idag också, och så har jag klätt mig :)


Ha en bra dag!
Puss och Kram/Bohliin

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-04-28 @ 07:52:42
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Stilbildsfotografen

Vad bra. Du är länkad nu.
//Peter

2008-04-28 @ 17:27:27
URL: http://fotografhelsingborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0