0 8 0 4 2 9

Goddagens!

Vilken dag det har varit idag, oturen har varit med mig iallafall! Först försov jag mig, hade en kvart på mig till bussen. Sen när vi kommer in till skolan i Lund så är vi på Kåraulan och måste gå till Ec1, vilket är typ fem minuters promenad. Sen ser jag att jag har sett fel på schemat så vi (jag och marcus) får en håla på två timmar. Så då gick vi lite i stan, sen när vi ska börja så är det inte den lektion som vi ska gå på, utan den är imorgon! HAhha Marcusvar så sur.

Sist med inte minst, så kom Martina och hämtade mig när jag kom hem så stack vi till butiken (inhandlade en fin kofta), sen hade vi bråttom till Friskis så Martina lämnade av mig här hemma och stack iväg, problemet var bara att jag hade inga nycklar och ingen var hemma. Men två minuter innan hon kom så kom grannen hem (hon har nämligen en nyckel)

Nu är jag hemma och ska kanske åka inlines med Martina och Joanna i det härliga vädret!

Ha de bra!
Puss och Kram/Bohliin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0