0 8 0 2 0 6 - Trade

Böckerna är äntligen sålda, dvs. mina och Marcus studentlitteratur. Omnågon är intresserad finns marketing - an introduction och Organisationsläran kvar, buyers? Hahaa, ingen som vill ha dem, iallafall inte att läsa på fritiden! DOCK mycket lärorika, but?

Idag var det planerat att jag och Mina skulle ut på en PW som hon kallar det (PowerWalk). Meen det blev det inte, för att hon har varit borta nu i ungefär 2 månader så hennes bror skulle fira hennes hemkomst! Enjoy your dinner and cake! ;) Meen vi tar igen det på söndag!

Usch, har tittat på en hemsk film, vill egentligen inte se sådana blir alltid så nedstämd.. Jag tror den hette Trade, lite osäker. Handlar om att man kidnappar kvinnor/barn och säljer dem sen.. Och sånt händer i verkligenheten och det är hemskt.. Verkligen, man blir helt tårögd när man ser den :/

Nuuu, ska jag se vad jag ska göra resten av kvällen, men ha det niice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0