0 8 0 2 0 9 - A/5:a, PW ...

Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!! I MADE IT! Jag fick det högsta betyget på FEK:en, woho! Internationellt betyg: 5:a!! Så lyckliig, trodde aldrig att jag skulle klara sista tentan, men javiisst klarade jag det ;)

Sen efter det glada besked, fick jag tag på Määätt, http://matuilda.blogg.se, PW på ingång ;) Så vi gick i princip från Bartha till Viken, och det slutade med att jag hade varit ute och gått i 1h 35 min! Jag är heeelt slut i benen. 

Ooch när jag kom hem, så stack jag till farmor, som i princip har glömt en.. Inte riktigt men det börjar bli jobbigt, så lite tradigt är det! Meen sen fick jag ett ytterligare ett glatt besked, taack!  

Sist men inte minst, blir det nog stan med Matilda och det vill jag gärna! Callar dig nuu!

Haaa en underbart, härlig, solig löördag! I will! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Matilda

BOHLAIN; NU SVARAR DU DIN RÄKA:P

2008-02-09 @ 17:21:48
URL: http://matuilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0