0 8 0 2 1 4 - Happy Valentine

Vad betyder detta egentligen, för oss? Är det överskattat? Så tänker alla singlar medan de ser alla par som är förälskade? Men är det så också, att det bara vi svenskar som snart tycker allt är överskattat? Religionen har vi "slängt" till sidan och traditionerna, jaa de vet vi snart inte varför vi firar! Jul, påsk, midsommar och alla hjärtansdag!

Jag och Matilda satt på Bagatelle i helgen och så kom det förbi ett par killar, utländska. "Varför ser ni alltid så sura ut? "Fatta direkt vad han meande "Varför ser ni svenska tjejer alltid så sura ut, var glad istället". Och det är sant, varför kan man inte se lite glad ut när någon säger hej och flirtar lite med en.. Jag har alltid blivit kallad för bitchen av mina kompisar, på skoj då (hoppas jag hahah bitchbohalin) Men jag är inte den person som ser ner på människor och är allmänt sur på alla, det finns människor som stör sig på mig fastän jag ALDRIG har pratat med dem! Jag har bara hört av andra hur sura dem är på mig, och att jag både är det ena och andra?! Förstår inget, vill verkligen inte att man ska få den uppfattningen om mig :/

Iallafall, nu måste jag bege mig! Somliga har ju skola ;P

Ciao



Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är allt annat än en bitch bohlain:D

2008-02-14 @ 15:41:32
URL: http://matuilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0