0 8 0 2 1 5



Kom precis hem från Määtt, Lilli var också där när jag anlände ;) Tog en liten fika, sen skulle Lill hem så gick jag och Mätt till Preem, inget annat än gotte i våra huvud hahah! När vi sedan kom hem efter en längre promenad, jadå var vi inte ensamma! Någon som ksulle titta till badrummet som Matilda och hennes familj renoverar, hade  även med en liten tös på 3 år! Så söt! Därefter gjorde vi en utsökt räksallad, och det ska göras fler gånger mumsig PLUS mkt lätt att göra. Sen blev det tv:n och skitsnack! Matilda märkte det nog inte men hon pratade med mig medan jag låg och sov och bara mumlade hmm. hahah Så det får du se nu :P

Nu ska jag nanna!! Behövs, somnade som sagt på bussen men där fick jag inte hela min sömn;)
Puss loppelisor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0