0 8 0 2 1 6 - 1 års sedan


Denna var väl lite speciell, bikinitoppen

Idag ska jag hem till min kusin.. Inte direkt släktträff eller jo det blir det, men idag är det ett år sedan min fasters man gick bort :/ Det hände helt plötsligt, ingen var förbered på det, hemskt! Så jag ska dit vid 14.00 sen klockan 18.00 ska jag hem till Sanna, hon fyller 20 år idag ;) Grattis gullis!! Sen vill hon ha med mig ut, men jag vet i sören, haha säger alltid det "vet i sören" men ser inte riktigt klokt ut.

TIttade på det jag skrev igårkväll, ni märkte nog att jag var trött när jag skrev det. Ser rätt flummigt ut!

Nu ska jag plugga ytterligare en timme till, sen ska jag nog sola! Känner mig en aning blek :/ Speciellt om man tittar på bikinis och försöker tänka ut en färg man ska ha, som matchar sin hudfärg! Mycket lättare för Mimmi :P Love you to babe!

Haa en bra lördag!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hahahha, jaaadu att vara neeeegor är så mkt lättare:P HAHAHHAHA. Nej nu var jag taskig mog mig själv, flåt Mimmi, hahhaa ;)Hälsa tjocka släkten vett ja

2008-02-16 @ 12:50:29
URL: http://Mimmiiii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0