0 8 0 2 1 7 - segt



Idag känner jag mig väldigt seg, inte för att jag drack igår men söndagar dem blir bara sega! Alltid, hahaa, man har lust att sätta sig framför tv och se en bra film med chips och en massa gotte till!

Tittade precis på lite resor, jag, emmie och martina förhoppningsvis ska resa till Turkiet i sommar.. Jag vill iallafall till Turkiet och emmie är mer på Grekland. Men vi får se! Detta sommarlov kommer nog bli det bästa, mkt resande, festande jobb:pengar, och vara BRUN! hahaha och känna sig fräsch. Sen kommer lilla Stiiff också hem, saknar henne sååå! (Jag saknar dig med Martina, jag har inte glömt dig ;))

Nu ska jag försöka plugga lite, sen ska jag se om jag får tag på Joanna, om vi ska ut och gp en runda för att sedan få kraften tilla tt plugga igen och därefter träffa lill Sofie på gymmet och sen se ELLE-GALAN, med Määätt!!Jag hoppas inte ni har glömt den!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0