0 8 0 2 2 0 - Mobil



Idag har jag äntligen fått börja använda min nya mobil ;) Mkt mkt nöjd! Tog en sån tid för att jag skulle göra en portering, så att jag har samma nummer som innan! Så ligger det till..

Känns som jag börjar bli lite slö av mig, när jag inte har skola så tänker jag att jag ska plugga riktrigt mkt, men hur blev det, inget plugg iallafall! Haha, har varit ute och gått t vå gånger, kommer väl bli en tredje med Matilda ikväll! ;)

Har även målat naglarna idag, såklart misslyckas jag det gör jag varenda gång! Jag håller ändå dem stilla i 10 min  men sen pallar jag inte mer och då får de gå som det går haha!

Nu ska jag bara vänt tills jag ska sticka på träningen OCH jag visste om att lilla Mina inte skulle calla mig idag den jävern ;) Haa de niiice allihop!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Solen

Hannah... du får lov att vara mänsklig och ha en pluggfri dag ;)

2008-02-21 @ 21:03:33
Postat av: Charlotte

cool bild! :)

2008-02-25 @ 06:11:58
URL: http://charlottelouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0