0 8 0 2 2 0

Ibland kan man undra om det finns så man kan tutta upptaget på vissa personer?! För jag vet om att man kan ringa och sen gör man så det låter som upptaget! MEn fuck vad jag stör mig på sånt!

Dessutom har jag bötjat drömma hemska mardrömmar, vaknar mitt i natten. Är faktiskt jätteorolig i mitt omedvetna, om man nu kan säga så! :S

Nu ska jag snart hem till Mätt! Och jag har börjat få lite dåligt samvete, innan åt jag perfekt, inga onyttigheter överhuvudtaget.. men NU, jag vetifan! Nästa vecka iallafall ska jag börja med godis en dag i veckan och popcorn en gång i veckan.. Pratade nämligen med Mimmi i telefon igåer när jag var hemma hos Emmie och då hade vi ätit 8 LITER POPCORN (hon har en popcornmaskin) och det är SJUKT, helt fucking SJUKT!! Och det händer flera gånger i veckan, det kan iallafall inte sluta bra. Så nu ska jag sluta med det!

Nu ska jag calla runder lite, är lite uttråkad! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0