0 8 0 2 2 1



Hef och hans giiirls ;)

Ibland undrar man, oo vad man kan störa sig!! Förstår inte, vad ser en 55+ hos en 19åring? (HAHAH matild jag pratar inte om Hef ;)) Detta var min resa hem från Lund idag, bussen i Lund står 35+ och tittar på en, fastän jag tittar tillbaka avviker dem inte och man kan nästa se vad tänker, usch.. Kutar till tåget neej då är där en 40+ som tittar in en ÖH! Blir så äcklad!

Sist men inte minst, åker jag snabbt till gymet när jag har kommit hem, medan jag strechar så ser jag att en pappa, kan man väl säga, tittar på mig och då är jag så trött på det här äckleriet, så jag glor tillbaka på honom, INTE FAN AVVIKER HAN!!! Neeej så jag stirrar kvar och efter ett tag tittar han på ngåot annat. Men så fort jag tittar någon annanstans NÄ då tittar jäveln på mig igen!!!!!!!! Öööh, jag kunde fan ha varit deras barn. Hade lust att gå fram till honom och fråga "Känner jag dig, för du tittar så mycket". Jag har faktiskt gjort den en gång innan, men då var jag riktigt, riktigt upprörd!

Men en som alltid går hem, det är Hef!! Me like och Määtt LIKE, det kan jag garantera er! By the way, han är 81 år!!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0