0 8 0 2 2 5 - Kungamordet



Tittade precis på kungamordet, och det är så sjukt bra! Vill bara rekommendera det, men det är kanske lite sent hehe, det är nämligen bara ett fåtal avsnitt och nu var det de andra! Meen det är riktigt bra, hur många gånger har jag nu inte sagt det...

Har pluggat lite nu, känns faktiskt väldigt givande och roligt.. Nationalekonomins matte kan man väl säga att det är, stakade upp mig lite, men nu flyter det på en aning! Peppa, pep... Snart ska man upp och hoppa igen, tidiga morgnar nu förtiden :/ Sitter på bussen vid halv sju :/ seegt, sen slutar jag säkert inte förrän vid 16, vilket menas med att jag är hemma halv sex... Orkar man träna då? Jag hoppas det, för det blev ingen idag :/

Niii får njuta av er lönedag! ;) Ciao

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Booooooooooollebues, vi ska leka till helgen, fatta MYES! Se upp för en rejäl brottarkväll, hahhaha! Kärlek

2008-02-26 @ 16:11:18
URL: http://mimmiiii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0