0 8 0 2 2 6


Heidi Klum - Oscarsgalan

Två månaders sen jag fyllde år "Solen: Grattis i efterskott" haahha. Idag har jag (och många andra) varit mycket flitiga och bara hållt på med skolan i åtta timmar (nästan inkluderar lunchen, men det får man) Måste ju känne sig dusktig :P

Imorgon är det mycket plugg som gäller, ska förslka göra klart (eller SKA) göra klart modul 3 och påbörja 4:an.. Titta igenom sammanfattning, så nu har jag sagt det och nu måste jag också göra det..

Snart bär det av till staan där jag ska hämta upp Linda och Määtt ;) Vi ska se MorganPålsson och det ska bliii skönt, avkoppling! Och dessutom ingen BUSS, för jag KÖR! Deet är niiice shiet! =)

Oscarsgalan för några dagar sen och kolla in denna klänning! Såå fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0