0 8 0 2 2 7


Naomi Campbell

Usch, fy fan säger jag bara.. Dahlis ringer mig och tror att hon ska få med mig på Kick´n Box.. En timme senare stod man där i sin egen svett, Frida såg inte heller så lycklig ut när man försökte pusha henne att göra några slag till, såg ut som hon bara ville skrika "Håll käften och låt mig vara" hahahaha.. Nu sitter jag här och darrar så jag knappt kan skriva. Dahlis som inte har tränat på sex månader kan nog inte hålla i gaffeln när hon ska äta, ahahah!

Nu ska jag se lite Sex and City, I knoooow I am addicted! Full fart på lördag, men först myys med Mimz som kommer på besök hahaha, på fredag! ;) Loonging

Sov gott Babes! Ciao!


Kommentarer
Postat av: dahlis.

haha. heeelt sjukt. jag känner hur träningsvärken bara dunkar imorrn bitti. jag kommer inte vilja vakna imorrn. hahahaa. men tack för sällskapet, det var niiiice. pussis, darling.

2008-02-27 @ 22:58:05
Postat av: MImmi

U know what, jag har kommit underfull med att jag älskar din frilla, hahah. Bara såru veet. Friday blire mys, SE UPP för här ska det sussas i samma säng. Ikke nådigt, haha! Håll fingrarna i styr Brolle Jr :p

2008-02-28 @ 17:19:21
URL: http://mimmiiii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0