0 8 0 2 2 8




Strålande sol, fåglarna kvittrar och det är 25 grader ute, det är bara på med shortsen och linnet... Badväskan är packad, ta biken och cykla ner och se alla barn badandes.. Väl framme finns det knappt någon plats och i samma stund ser man några kända ansikte! Vilken sommardag (påpeka grillningen på kvällen sen;))

Hörde mamma prata imorse med pappa; Kallt, regnigt och frost. Kul! Snart beger sig älsklingarna till St.Anton, känner bara att JAG vill ockås iväg hahaha! Men jag ska, snaaart den 19 mars bär det av! Nu ska jag se till att plugga lite, sen ska jag till  schoool!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: dahliis.

har du träningsvärk idag, bohlajn? haha. ;)

2008-02-28 @ 22:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0