8 0 2 1 2 - Upprepa´rn

Ja enligt Emmie är det jag, hahah, kan inte vara tyst så säger jag hellre det två, tre kanske till och med fyra gånger hahah. Var på morgonpromenix med Emmie idag, så går vi vår vanliga runda, invallningen längst med havet ;) Så berättar jag om ett hus som jag egentligen skulle bo i, då hör man Emmie " HANNAAAH BOHLIN; det har du sagt 3 gånger nu!!"  Det roliga med Emmie är att hon alltid ska säga hela mitt namn, "Hannah Bohlin är du sugen på lite poppisar?"

Nu på morgonkvisten ska man börja sätta igång och plugga, min lilla regel att jag ska plugga 2 timmar på förmiddag, sen skola i två! Det blir väl bra?! ;)

Ha det niiice! Ciao!


Amy Winehouse - vår värld idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0