Helgen - utgång och planering

image47       image48

Fredagen
, den var toppen! Full i tanken tillsammans med Emmie, jag hade skit skoj (hoppas du också ha det min piingla) Började med förfest hos Emmie tillsammans med hennes päron haha, niice, men chippe och popcorn! Sen blev det tivan där jag träffade min käre lilla vään, Mimz! Men sen var det ett j*kla ståhej hemma hos Emmie. När vi kom hem till henne, gjorde vi popcorn (hon har nämligen en popcorn-maskin) sen när vi skulle lägga oss fick vi inte det.. Jooo hennes katt, nya katt får jag påpeka, ville leka hela natten i sängen.. Så han hoppade runder, bet oss i tårna ooo allt för att vi inte skulle sova. Vaknda tom av att han hade sina tassar MITT PÅ MITT HUVUD! Ysch, så de fick bli lite sömn på eftermiddagen också i sovan!

           

Lördagkväll var jag hos my dear friend Matilda, vi har ändrat oss lite haha, kankse vill till Lisbon instead! Men vi får se! Jag känner fortfarande för Paris, men faktiskt ockås kankse Prag, Bryssel! Någon som varit där? Fint?

Söndag var jag en stund med Emmie och var ute och gick en runda med Mina och Christoper. MIna har precis kommit hem från Asien, 2-månadersresa!

Meeen nu ska jag bege mig! Haa en trevlig måndag! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0