Abso´fuckin´lutely


Here is the sugarpie ;)

Weeell, the trip is booooked! =) Sååå Stiff I´m on my way, woho!! Ska haa så fuckingabsolutelyFUN! Mellanlandar i Holland, men det ska väl inte bli så farligt (haha för yre Hannah kan det bli det, har 4 timmar på mig ;)) Nopp, men det ska gå bra, iom att jag åker själv tror jag att jag kan sysselsätta mig, eller inte! haha.

Men samtidigt ska mer in i kalenderåret 08 ;) Resa med Emmie till Grekland eller Turkiet?! Martina vill to NYC och mina små älsklingar vill till Paris (fast det var jag som bestämde det).. Och så här ser verkligheten ut, ahah..

Mars till SanFrancisco (till Steff)

Juni till Grekland/Turkiet med Emmie, Martina?
Juli till "Stugan" med giirlsen
Augusti till Paris/Rom

Förstår ni nu varför jag längtar till sommaren? Haha!

Nu ska jag pluggaa! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0