Dinner@Sophia's

Lördagskvällen började med middag och mys hemma hos Sophia.. Det var jag, Matilda, Malin, Björck, Ikonen, Lill och självklart värdinnan Sophii  ;) Efter maten började kvällens roligehter, sexparty.. Vilket var min första gång.. Det var mycket speciellt och tjejen som presenterade allt var en klass för sig.. Haha, jag och Matilda begav oss hem sen för att Matilda skulle jobba och jag hade en stor sak på g¨ng dagen efter..

Under dagen hade jag Matilda fikat på Waynes, väntade ett bra tag på Linda, men om man känner henne rätt tar det alltid låång tid för henne att komma. Så jag och Määätt tog bussen hem och jag hann med en snabb runda inom friskis också, ;)

Tack för en mysig dag/kväll, det uppskattas alltid ;)
Lite bilder kommer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0