Emmies popcorn machine ;)


Igår var jag hos Emmie och poppade lite i hennes nya popcorn maskin, hm.. mums riktigt goda! Alla borde ha en sån, haha eller kanske inte alla (inte jag) då står jag bara framför den hela tiden, det kan jag loova! Sen blev det såklart film på det, men det var riktigt myyyss, dock så jiivla kallt i deras bigedige hus! HAhaha,

Under dagen hade jag pluggat i 6 timmar! Nöjd känner jag mig, haha men universitet kräver eller kanske inte kräver men räknar med att man ska älgga ner 40 timmar i veckan!! Glöm det, Jag är sp himla nöjd bara jag lägger ner 4-6 timmar (på gymnasiet var det väl ingefär 30-1h), som man kan förändras! Nää nu ska jag fortrsätta med bokföringen som jag har hållt åp med sen 8.45, så mycket sovmorgon fick jag!

Förresten, någon som vill se gymnastikshowen med mig? Missat den nu i flera år, men jag ska banne mig se om där finns biljetter!

Friiiday today! TGIF

image7
Sattte oss snabbt för en luring innan vi begav oss till festen

Söte lille Emmie, hon ville dock inte att det skulle komma upp, men det får bli en liten bild, vi kallar henne för teknikEmmie som åker runder i WitheyShiney aka Skruttan! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0