En fartfull kväll med den slafsande filätaren

Jaa ni tycker säkert, vilken j*vla rubrik. ahaha Men det är verkligen så när man följer med den obegränsade lilla söta oskyldiga flickan från lerberget.. Hahah. HOn vet precis vad jag menar med rubriken... Kvällen började rätt så tidigt med middag hemma hos mig sen vidare till Martina där de blev smink och drink ;) Ingen ville DOCK ej köra oss in så vi fick ta bussen (känns som det räcker med bussar/tåg för min del)..

Kom in, först Dahlbergs (där inne träffade jag Sebbe, Hersan och Fjällis, känns som jag inte har sett dem på år och dag.. Kul att se er. Sedan kom Sophii, Linda och Matilda), utposten sen blev det Tivoli... Springades till bussen när vi skulle hem, ser vi vår älskade Rickard, vi fick skjuuuts hem, oo vad skönt.. MEn mindre skönt att ha martina i knät och skulle vända och vria sighela tiden och prata med allla i bilen, det var nämligen inte bara vi utan fem till.. Den slafsande filätaren kommer fram i Martina när vi väl är hemma.. Shiet, har aldrig sett på makan.. hahah Har fotobevis, men tror inte att hon bli förtjust om jag lägger upp dem!! (har även film hahaha)


Här kommer några bilder ialf, ha en trevlig söndag ;)

image22

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0