Gott nytt 2008!

Gott nytt år allihopa! Jag hoppas ni får ett underbart 2008, det började otroligt bra för min del.. Ligger i sängen i väntan på att Martina ska maka på sig och äta lite frukost med mig.. Men hon kommer väl sova några/någon timme till! Kan berätta hur min kväll såg ut iallafall (på ett ungefär:P)..

Jag och Matilda träffades hemma hos Martina, där gjorde vi vid oss i några timmar drack lite och hade det lite smått mysigt! Sedan körde Hasse oss till Parapeten, en fest på 100 pers med middag och en massa tal, riktigt trevligt! Vid tolvslaget (kom Marcus påträngaden, pinsamt för min del) stod vi ute på piren och kunde se in till Helsingborg och över Danmark och alla dess raketer! Riktigt fint var det! Därefter begav vi oss till Steakhouse där Martina bjöd laget runt på shottar och drinkisar (laget=jag och matilda hah)

Därefter gick vi till Tivoli, Martinas gamla ragg fixade in oss, men påvägen dit, dvs mellan Steakhouse och Tivoli (typ 300 meter) blev Martina av med sin kamera och vi har ännu inte hittat den.. Vi kom iallafall in på Tivoli, träffade en massa kompisar, riktigt roligt att se alla.. Speciellt dig också mimmi, för dig får man knappt se! Den sista timmen var mindre lyckat, fick se saker jag verkligen inte ville se, vidrigt! Tycker bara synd om vissa ibland, och hur lågt man kan sjunka på så kort tid och vart finns kompisarna? Ajaa, slutade med att matilda hoppade på en buss och jag på en och på efterkälken kommer martina, ahahah. Martina sov hos mig sen som ni nog har observerat i början :P

Ha ett gott nytt år! För det ska jag ha, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0