ÖG's - sittning, nattklubb

     

I lördags (jag vet om att det är x antal dagar sen) fick jag erbjudandet av matilda (i Lund) att jobba på Östgötas nation. Det började med att förbereda allt, ställa allt till rätta samtidigt som vi fick dricka och godis (mycket uppskattat), precis innan alla gäster skulle komma fick vi mat.. När gästerna kom fick de sin mat och vi fick också smaka, och jag kan lova man var mätt hela dagen efter hahah.. Det var riktigt roligt, när gästerna hade ätit började nattklubben..

Första timmen fick jag stå i baren, som bartender (kanske inte riktigt mitt yrke, jag står nog hellre på andra sidan hahaha) killar som skulle ha sin öl fick ge mig en lektion om hur man skulle göra så att det inte skumma allt för mkt, hahah dem bara: "första gången du står här eller" ahha pinsamt.. Andra timmen var det diskochplock, och det var lite bättre för då fick man gå ut på dansgolvet, och göra lite som man ville bara det var rent och snyggt =) Och den sista timmen fick jag stå i entrén, där man även fick se ett litet bråk mellan vakterna och en rätt onykter gäst! Sen vad jag tvungen att bege mig hem, sista tåget :/

Tack för att du fixa detta Matilda, mkt uppskattat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0