Sjuk:/



Usch, nu har min superduper förskylning kommit, överdriver en aning för min smak har ännu inte försvunnit (tack
gode gud för det) HAhaa. Skulle egentligen till skolan idag och tur att det bara är föreläsning, kände igår kväll när jag låg och titta på SATC att jag knapppt kunde själva, usch men nu är det i alla fall borta. Men vet ni vad?! HAhaa (låter så fult när man skriver det) om man är stopp i näsan (som jag var för 10 minuter sen nu) så ska man ta tigerbalsam under näsan precis, inte på munnen utan nästan in i näsan, så blir allt mycket bättre. och det som är bra är att man kan inte
ritkigt få bort all tigerbalsam med papper sen när det börjar bli riktigt kallt och då blir näsan mycket mycket bättre...

Så testa min lilla finess ;) Nu ska jag antagligen se ett avsnitt till! Ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0