Tenta + SATC?



Tentan; vad kan man säga, joo : 5 fucking timmar, pluggat sadan (åker på det som vanligt) --> det går dåligt! Usch, usch! Sååå vidare till Hannahs lite roligare liv.. Joo det var tänkt att jag skulle följa med ut idag, have a good time with friends and my new shoes, så blev inte fallet..  Känner fortfarande för det, men har haft ont i magen nu i 2 dagar och den är helt uppspräng. Pappa sa att jag skulle köpa en tröja där det står BEBIS på magen.. Oh no! HAha. Neej, men kanske kan styra upp en middag imorgon med flickorna från SP3B, iallafall några.. Hade tänkt mig BaraVara, det hade varit mysigt!

Men ikväll, om jag inte hittar på något speciel ska jag antagligen se Sex and the City med min lilla bror... (Anledningen till att han är hemma idag är för att mamma tog honom på bar gärning  när han stod och tjuvrökte och gjorde ringar, hahah synd om dig! )

Men ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0