The time will tell

Frågan är när chocken kommer, just nu känns det som ett knivhugg i magen, som aldrig slutar kännas.. Händerna darrar så jag knappt kan skriva.. Eller är det detta som är chocken? Jag hoppas att det lägger sig, det är bara så synd.. faktiskt, jag är helt ärlig.. Det kändes toppen och det gick rätt ner till botten.. Men det är inte de som är det jobbiga, det jobbiga kommer snart.. Den period, ja ni som varit med om detta vet vad det innebär. Jag har redan varit där en gång, nu ytterligare en gång till.. Såret på fingret börjar gå bort, skönt.. Det börjar läka..

Tack Mimmi för allt, du är verkligen en vän. En vän som alltid kommer att finnas i mitt hjärta, fastän att du kan bli riktigt sur på mitt beteende ibland.

"Det finns så många idioiter i vår värld som stjäl, rånar, misshandlar, våldtar, mördar etc. och kan göra oss så mycket ont, och förhoppningsvis kommer dem bakom galler och får vad dem förtjänar. Men vad finns det för dem som håller på såhär? Ingenting, ingenting! Och det gör så in i helvetet så ont och det finns ingenting ..." Av Anders Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0