VictoriaSecret Show 07

Klicka för att stänga bilden



Antar att det var fler än jag som såg den och kan tänka mig att majoriteten är tjejer (egentligen) Haha. Men måste bara säga att alla modeller, ni är heta, snygga allt vad det kan vara.. DOCK inte showen, inget drag (det ska man få även om man inte är där, dvs man ska känna detta drag även när man tittar på tv, Lill, Lisette, Hanna vet precis vad jag menar ;)) Det var inga speciella låtar som drog igång, han som sjöng (kan inte komma på hans namn just nu) men han har redan varit med en gång.. Okeej, det var supergulligt när de sjöng tillsammans det lyckliga paret... Men hallå?! Är detta inte en show med fart, spex och ett j*vla hålligång!

Måste säga att jag blev besviken på själva showen,, hoppas den blir bättre nästa år!

Nu ska jag se lite på SATC! Ha de niiice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0