Fyra dagars ledigt

Tjingeling! Har nyligen gått upp, klockan är 14.00 men det är bara för att jag har jobbat night night... Idag var det planerat att jag och Marcus skulle spela golf i Allerum men så blev det inte, vädret ser inte allt för lovade ut idag. Imorgon är det midsommar och då åker jag och fyra tjejer till up till Göteborg och partat med Martinas kompisar som hon träffade i Thailand. Det ska bli riktigt niice. Så nu ska jag bara slappa i fyra dagar, tors-sön.

Idag blir det bara lite träning och kanske ska börja läsa boken som jag har lånat av Martina, PS. I love you. Jag såg filmen för ett tag sen och den var riktigt bra (dock inte så bra kvalité).


Ni får ha en bra torsdag!

Här har vi Mia och Filippa kramandes som oxå ska med till Gbg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0