Livet är bra orättvist

Heej alla sura ägg idag! Det är iallafall jag, dagen började bra med lite jobb.. Trivs bra på mitt sommarjobb, känns riktigt skönt faktiskt. Sen efter det stack jag hem och då var mina faster här med hennes söta lilla vovve, jaa det är faktiskt sant jag tycker den är söt och go! Haha det är inte ofta jag är så glad för djur men när man får uppmärksamhet (och dem inte är så stora) så är det faktiskt rätt mysigt! 

Därefter stack jag hem till Marcus pappa, jappsi så åt vi en kebabsallad. Sen direkt till Martina, såg matchen förrsten JÄVLA SKIT, att spanjorerna skulle göra det sista målet var ju bara OH. Kan bara tänka mig så glada dem blev. Aja hem till Martina, där Mia också befann sig sen skjutsade jag in dem till Helsingborg, självklart skulle dem ut och jag ska hem och jobba 5.50 imorgon bitti (så då hoppar jag det).

Nu är jag iallafall så jävla förbannad, pissed, ska göra min sallad till imorgon, öppnar kylskåpet. Ser ENDAST några tomater i alla möjliga färger, röda, gula, gröna-vita.. Här har man köpt olika saker och så har mor slängt ALLT! Jag är så jävla förbannad för nu blir det bara tomater och EN köttebuulle till lunch imorgon! Ska skaffa ett lås till mitt rum och ett kylskå för HON ska dock inte komma och bestämma allt som har med mig och mitt rum att göra!


Nu ska jag snart lägga mig för att jag ska börja early tomorrow. Have a nice night my dears!
Huges and kisses

Kommentarer
Postat av: Dalvik

Shit vilka I-lands probem du dras med:)

2008-06-15 @ 19:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0