0 8 0 3 0 6

6:e mars, tiden den går.. Martina fyller år den 20 mars, 20 år.. Mor fyller år den 21 mars.. Tentan är den 14 mars, inlämningsdatumet är den 15 mars, jag åker till SanFrancisco den 19 mars (Sover i Köpenhamn den 18 mars) och kommer hem den 25 mars.. Fest den 28 mars. Schemat kommer att rulla på..

Nu har jag pluggat i 30  min, har redan tröttnat men får ända gjort en del... Snart har jag läst igenom hela sammanfattningen, i helgen ska jag gå igenom det jag inte förstod. Modulerna håller jag på med, jag ska börja på fyran idag, sen har jag bara fyra kvar. Det känns som jag börjar få ett grepp om det här, skönt, men jag har aldrig känt  mig latare. Det är väl bara för att det händer så mycket saker nu, skitsaker, sover dåligt gör jag också (har haft mardrömmar konstant i 2-3 veckor), vaknar upp mitt i natten :/ Känns som jag bara längtar tills denna period är över, men jag vet inte hur lång tid den kommer att ta..

Fundera på att åka till Spanien i sommar,  vad sägs om det Emmie? Saknar det faktiskt jätte mycket.. När jag var liten var jag där jämnt, har nog besökt det landet en 15 gånger.. Skulle vilja åka till Fuengirola.. Ska titta lite på resor nu!

Det känns verkligen att alla är borta, Stephanie är i SanFran, Matilda och Linda är i St: Anton, Martina och Filippa är i Australien, Mimmi du är nära men ändå så långt borta :/ Emmie du är iallafall hemma...

 
Någon som vet vad detta är för BH (ar)?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Godmorgon! hoppas du får en trevlig dag :D

2008-03-06 @ 10:07:16
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Sanna

den där überdyra bhn från victoria secret ?

2008-03-06 @ 20:36:18
URL: http://melian.blogg.se
Postat av: Anonym

million dollar bra...

2008-03-08 @ 15:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0