0 8 0 3 1 3

Godmorgon på er alla!
Själv har jag varit uppe i tre timmar och pluggat i två.. Börjar bra, hopppas att det fortsätter så.. Har märkt att vi har väldigt konstiga ljud i vårt hus.. :/ Det är relativt nytt så jag fattar inte varför det är de, haha, mamma säger alltid att det är väggarna som låter så, dem växer.. Men nu precis så var jag på toa här uppe och borsta bissingarna och helt plötligt låter det precis som någon smäller ner toalocken där nere, och det är inte ett sånt i plast utan i keramik så jag blev lite nerviii, haha men det är säker bara jag.Ysch, Iysch!

19 - 13 = 6 dagar tills jag är där :)
15 - 13 = 2 dagar tills jag sista i tentasalen :/

Så kan man också se det, men nu ska jag goa (uttala det go, på engelska, sen lägg till ett a).. Så brukar jag säga när jag ska gåå!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0