0 8 0 3 1 3

Såg innan att jag hade skrivit in fel datum, men aja shit happens :)

Är så förbaskat trött, TENTOR tar liiivet av en.. Här pluggar man för att man ska få ett bra och kunskaprikt liv, men detta tar ut döden i förväg! Hehe, så illa är det kanske inte. Ibland blir man mkt mkt glad som t ex imorse när jag plugga och satt nergrävd i böckerna så lyser mobilen helt plötsligt.. Ooo så fick jag ett sms från en gammal kompis som just nu är backpacker i Australien:


"Saknar dig, vi måste vara när jag kommer hem.. "

Blir man inte glad då!? Seen så åker man ju snart, jag vet jag vet haha tjatigt. Meen det ska bli så skönt.. Kanske har sagt det innan, men när jag väl är i SanFran så ska jag och Steff hyra gula GoCart bilar och köra runder där, är det någon som har gjport det? LÅter skitkul! hahah.

Nehe, nu ska jag se om jag kan planera hur min morgondag ska se ut. Ha en underbar kväll och njut av den tiden ni får framför tv:n..

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är minsann inte allt vi ska göra, jag ska visa dig vår underbara shopping, mysiga restauranger, gå över golden gate bron, visa dig "mitt" område, och lite fest ska vi också hinna med så ta med dig dina kortaste klänningar och högsta skor, det lönar sig här förstår du ;) SEXYY! Jag längtar till jag får krama om dig:D:D

2008-03-14 @ 04:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0