0 8 0 3 1 5

Så nu är tentan över, jag gick upp fem i morse fr att ta bussen sex.. När jag kom hem vid 15.00 sov jag till 18.00.. Förstod ingenting när mamma ropade på oss att maten var klar, det ända jag tänkte på var att "faen kan inte någon annan ta telefonen, måste jag ta den".. För det är så att telefonen ringer alltid på morgonen, varje vardag kvart över sju (ringklocka till min bror)...

Nu har jag hunnit med att äta och tittat på P.S I love you. Den var jättebra, men egentligen gillar jag inte att se sådana filmer för att, njaa lite för känsligt för mig, tycker inte om att se sentimentala filmer gillar hellre action/thriller men helst skräck.. Men nuförtiden är det inte så många som vill se dem med mig, hahah.. Efterfrågan på skräckisar har minskat ;)

Nu ska jag läsa Elle, som jag köpte innan idag..
Sov gott allihopa!


Dock är detta inte den nyaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0