0 8 0 3 1 6

Solat
Varit på 50-årsfest
Handlat
Varit hos farmor

Idag har det gått undan, nu sitter  jag här framför datorn och ser att jag har fått ett nytt husdjur, mina husdjur dem brukar komma och gå eller snarare komma och dö. Men inte denna gång, idag har jag nämligen en spindel.. Den måste vara fruktansvärt uttråkad, haha den har inte rört sig ur fläcken nu på två timmar.. Sist när jag hade husdjur var nog i somras, då hade jag till sist tre gräshoppare (haha säger man så?!) runt min dator. De stod helt stilla och en dag när jag tiottade på dem så hade dem DÖTT, hahahah! Vad skulle jag göra? Mata dem, de får leta reda på sin egen föda, ahah och förresten vad äter sånna?

Nuuu är det snart dax, pussilago!

Kommentarer
Postat av: Solen

Du, nu tar du med lite sol hem! Begrips? Sånt väder som det är idag kan vi ju inte ha! Vart tog våren vägen? :P

2008-03-17 @ 17:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0