0 8 0 3 1 8

Förlåt att jag är så dålig, men jag har inte haft tid att skirva.. Har fullt upp med packningen, småsaker som ska göras, pirrpirr i magen! Hahaha.. Det ska bli såå kul, men jag är så nervös för Amsterdam.. Ser dem som en BIG BAUTA haha flygplats, där jag aldirg kommer att hotta.. Men snackade med Emmies pappa igår och han sa att jag inte hade något att oroa mig över (för min pappa försöker ju inte lugna ner mig, haha han bara skrämmer upp mig) Sen snackade jag med Steffs pappa och då blev jag ännu lugnare!

Nu ska jag handla lite småsaker, sen beger jag mig härifrån klockan 15.30.. Jag och en annan som heter Åsa ska bo på hotell på Kastrup sen går jag bara ner till flygplatsen klockan 4 imorgon bitti! Förresten VET NI VAD?! Jag får ha med mig TVÅ väskor och inte nog med det, de får väga 23 KG VAR, dvs 46 kg ska jag ha med mig.. Haha det är ju nästan att jag kan ta med mig en person till hahah! Om ni undrar så var Määtt först till kvarn ;)

Så mycket som ska handlas till andra, min bror ville ha någon pike, mamma fyller år när jag är där, pappa måste ju också få ngt (speciellt när dehar gett mig en del matpengar) sen skulle marcus skriva upp något, sen ska jag köpa läppglans till Määtt och Lill, fyra stycken.. Sen hoppas jag inte det var någon mer, haha!

Tjingeling alla (nästa gång jag skriver är jag antagligen där, om jag inte får långtråkigt idag haha)

Kommentarer
Postat av: steffi

JAG HÅLLER SERIÖST PÅ ATT SKJUTA MIG I HUVUDET AV LYCKA !!! :S

2008-03-18 @ 17:19:54
Postat av: Solen

Due, får inte glömma att ta med solsken hem till oss! Jag litar på dig Hannah! Hälsa Steff och ha så kul! :D

2008-03-18 @ 21:17:13
Postat av: Charlotte

aah, ha sa kul hos steffi hannah!!! :) onskar att ni hade kunnat komma over till new york och halsa pa mig ocksa xoxo

2008-03-19 @ 04:04:41
URL: http://charlottelouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0