0 8 0 3 2 7

Så, nu är jag hemma från skolan.. Såhär, mkt kortfattat såg min resa ut till lill Teeer ;)

Onsdagen den 19 mars
Kommer dit på eftermiddagen, Steff ska precis rasta hunden.. Äter med hela familjen, får se de otroligt stora fyravåningshuset (som egentligen är ett litet i det område som hon bodde i). På kvälllen går vi till Groove.

Torsdagen den 20 mars
Åker till DownTown, shoppar en deel ;) Äter på Macys längst upp med skinande sool, varsin Margarita i handen och går därifrån med en cheescake i påsen.. Efter att vi har varit ute och gått med hunden så går vi ner till Groove igen sen var det nannetime.. By the way, Martina fyllde 20 år!!

Fredag den 21 mars
Upp tidigt på morgonen, äter frukost hemma.. Haffar limon utanför dörren, ahah skoja (intern skämt) tar en taxi, åker ner till ett ställe och därifån ska vi åka en GoCart bil som vi ska köra runder med i hela SF. Hahha problmeter var bara att den dog efter tio meter i en stor korsing mitt på trottoaren.. Folk började skratta och TA FOTO på oss.. Haha denna åkte vi i nästan 3 timmar med, var överallt borta vid GodenGate bron och vid Fishermans Wharf.. (LÄgger upp ett roltigt foto) :) Efter det åkte vi till DownTown igen, shoppa lite till.. På kvällen var det utgång, började med några Margaritas på  rummet, därefter till en fin restaurang i områder The Roses. Sen hem igen, ännu mer Margaritas haha taxi till downtown, där vi skulle träffa Steffs kompisar. Kom upp till en flott våning på MarketStreet, riiiktgt fin utsikt över heeela stan.. Därefter limo till klubben (kom först inte in men sen såå) Dansade lite, kom in på vip. Klubbägaren bjöd oss på en massa dricka, thats niiice :) Två efterfester var vi på sen, mysko, man får nämligen inte ha öppet efter två så vi kom till några skumma ställe där dem häll fingret för munnen och sa Ssscch, kommer in och sedan kom vi till ytterligare en vakt som tar oss förbi gardineran/draperiet och där var det en efterfest.. Sen kom vi hem! Full rulle, what a daaay! haha. By the way, mamma fyllde 43 år!! (Händelserik dag)

Lördag den 22 mars
MÖRA i kroppen, ahha. Gick ner till en jättestor park, solade (brände oss som attan) Mkt fräsch där, hrm om ni fattar ahhah..Dvs, hade mycket att titta på. Därefter tog vi bussen till Johanna i Nevato. Drama på bussen dit, satt nästan mitt i ett "neger"  gäng (om man får säga så) och mitt i där satt en vit man, full, som bötjade rappa och påstod trakassera dessa så han fick hoppa av och sen kommer polisen på och jaaa. När vi väl var framme skulel vi grilla men det bleb inget med det, fyra tjejer och en gasolgrill haha, vad kunde man tänka sig, neeej men det blev stekpannan istället efter det badade vi jacuzzi :) Seen åkte jag och Steff hem, såg en jätte äcklig man på bussen.. (ska bara skriva det så vi inte glömmer det Teeer) Han satt och sa typ "Iam going to rape you in the ass" och så hade han blod i huvudet :/

Söndag den 23 mars
Fortfarande lite möra haha, planerade att vi skulle gå över goldengate bron men det fick va! Stack till Groove och köpte en våffla och åt den nere vid stranden. Sen skulle vi sola lite till och därefter åkte vi till stan ännu en gång. Till vår förvåning var det stängt! EasterSunday nämligen, tror ni att vi tänkte på det? Haha nepp.. Hem igen och åt på ett annat ställe, nämligen Groove, (fanns två).. Köpte lite gotte och satte och titta på tv innan vi slocknade.

Måndagen den 24 mars
Nu skulle vi ju gå på goldengate bron, nopp båda bangade ur hahah och vi hade båda träningskläderna på oss. Så det blev mer tid för stan, hääärligt väder fortfarande. Gick där hela dagen, sen åkte vi hem, gick ut med hunden och åt på Micis (tror det hette så) en pizzarestaurang, mötttes av en kille/man där, hahah men vi hörde inte var han sa för han pratade så juuust, såå vi skrattade hela tiden när ham kom fram och frågade oss ngt, för vi hörde inte honom... så Steff bara " WAAAAAHT?" hahahaha Seen gick vi till Groove igen och tog en fika, sen chillade vi lite och slockanade.

Tisdagen den 25 mars
Nu skulle jag hem, hade bokat en supershuttle.. Åt frukost med barnen för dem hade kommit hem från semestern. Sen gick till till lekparken därfefter gick jag själv och köpte blommor till Alicia (mammam) för tack för att jag hade fått bo där.. Sen pakade jag sista och Steff och barnen kom hem och my supershuttle kom.. Steff var lite ledsen, men du är snart hemma igen!!

Tack för en underbar vecka Stiiiff!